عسکری قیادت کا اجلاس،خطرات کا بھرپور جواب دینے کے عزم کا اعادہ

راولپنڈی: عسکری قیادت کے اجلاس میں دفاعی تیاریوں پر مکمل اطمینان اور تمام خطرات کا بھرپور جواب دینے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی طرف سے جاری کردہ بیان کے مطابق دفاعی اور سلامتی سے متعلق چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی اور تمام سروس چیفس کا اجلاس جوائنٹ اسٹاف ہیڈ کوارٹرز میں ہوا۔

بیان کے مطابق اجلاس چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا کی زیر صدارت ہوا جس میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، چیف آف نیول سٹاف ایڈمرل امجد خان نیازی اور ایئر چیف مارشل ظہیر احمد بابر سدھو نے شرکت کی۔

اجلاس کے دوران فورم کو مغربی سرحد، خیبرپختونخوا اور بلوچستان سے متعلق قومی سلامتی کی صورتحال کا جائزہ لینے کے بارے میں تفصیلی بریفنگ دی گئی جبکہ اسٹریٹجک اور روایتی پالیسیوں کے دائرے میں تیز رفتار پیشرفت، خطے میں پائیدار ترقی کیلئے افغانستان میں امن کی اہمیت اور مسلح افواج کی آپریشنل تیاریوں پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق اجلاس کے دوران فورم نے دفاعی افواج کی تیاریوں پر مکمل اطمینان اور اعتماد کا اظہار کیا۔ شرکا نے مسلح افواج کے تمام خطرات کا بھرپور جواب دینے کے عزم کا اعادہ بھی کیا۔

اجلاس کے دوران جامع سیکورٹی حکمت عملی کے ساتھ۔ فورم نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں سیکیورٹی اداروں کی قربانیوں کو بھی سراہا۔

یہ بھی چیک کریں

آزاد کشمیر میں نام نہاد دہشتگردوں کے کیمپوں کا بھارتی دعویٰ بے بنیاد ہے: پاک فوج

راولپنڈی:پاک فوج کا کہنا ہے کہ بھارتی فوج کے اعلیٰ افسر کا آزاد جموں و …