پاک چین تعلقات کو مزید مضبوط اور وسیع ہوتا ہوا دیکھتے ہیں: چینی سفیر

پاکستان میں چین کے سفیر نون رونگ کا کہنا ہے کہ وہ پاک چین تعلقات کو مزید مضبوط اور وسیع ہوتا ہوا دیکھتے ہیں، وزیراعظم شہباز شریف کے دورہ چین سے حاصل شدہ نتائج کیلئے پاکستان کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔

چینی سفیر نونگ رونگ نے کہا کہ چین کے صدر شی جن پنگ نے وزیر اعظم پاکستان شہباز شریف سے دو ماہ سے بھی کم عرصے میں دو دفعہ ملاقاتیں کی ہیں جو پاکستان چین تعلقات کی اہمیت کواجاگرکرتی ہے۔

چینی سفیر نے کہا کہ وزیراعظم پاکستان شہباز شریف نے چند دن پہلے چین کا پہلا سرکاری دورہ کیا اور اسی دوران چین کی کمیونسٹ پارٹی کی 20 ویں نیشنل کانگریس کا انعقاد بھی ہوا، پاک چین تعلقات کے حوالے سے یہ دونوں مواقع انتہائی اہمیت کے حامل اور واضع ہیں۔

ایک آرٹیکل کے مطابق چین کے سفیر کا کہنا تھا کہ چین کے صدر شی جن پنگ نے دوران ملاقات پاکستان کے وزیراعظم شہباز شریف کو بتایا کہ چین اپنی جاری ترقی سے پاکستان اور باقی دنیا کیلئے اپنے دروازے کھلے رکھنے اور مواقع فراہم کرنے کی بنیادی پالیسی پر کاربند رہے گا۔

وزیر اعظم شہباز شریف پہلے سربراہ حکومت ہیں جنہوں نے کمیونسٹ پارٹی کی 20 ویں نیشنل کانگریس کے فوری بعد چین کا سرکاری دورہ کیا، چین نے پاکستانی وزیر اعظم کا والہانہ استقبال کیا۔

صدر شی جن پنگ، وزیراعظم لی اور نیشنل پیپلز کانگریس کی ذیلی کمیٹی کے چیئرمین لی یانشو نے وزیراعظم شہباز شریف سے ملاقاتیں کی جو چین کی مجموعی سفارتکاری میں پاکستان کی اہمیت اور چین، پاکستان تعلقات کی خصوصیت کی عکاس ہے۔

یہ بھی چیک کریں

آزاد کشمیر میں نام نہاد دہشتگردوں کے کیمپوں کا بھارتی دعویٰ بے بنیاد ہے: پاک فوج

راولپنڈی:پاک فوج کا کہنا ہے کہ بھارتی فوج کے اعلیٰ افسر کا آزاد جموں و …